НОВИНИ

 

САМОВРЯДУВАННЯ

 

ПОСЛУГИ

 

НАШІ ПРОФЕСІЇ

 

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ

 

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ

 

ВИХОВНА РОБОТА

 

 МАТЕРІАЛЬНА БАЗА

 

 ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД

 

НАШІ ДОСЯГНЕННЯ

 

 

 

 

  

Виховна робота

 

                 Виховання органічно поєднується з процесом навчання учнів, опанування основами наук, багатством національної  і світової культури.

                 Зусилля педагогічного колективу спрямовані на розвиток і формування в учнів їх національної свідомості, духовне збагачення, усвідомлення особистої причетності до свого роду, народу, розуміння життя народу у всіх його проявах – історії, культурі, традиціях, обрядах і звичаях.

                 Такий підхід створює острівці національного самопізнання, допоможе з часом позбутися історичного безпам’ятства і бездуховності.

 

 

 

 

 

 

                  Адміністрація, педагогічні працівники в стратегії оновлення ліцею, перш за все, вбачають проблему формування вільної особистості, де міжособистісні стосунки між викладачами, майстрами в/н та учнями, самими викладачами та іншими працівниками будуються на засадах взаємоповаги, взаємодовір’я та взаємодопомоги, тобто плідному співробітництві наставників та вихованців. (Цій проблемі присвячені не одна педагогічна, інструктивна та інші наради, приватні та на офіційному рівні розмови, дискусії і т.д.).

                 Маючи на меті посилання національної свідомості учнів, в ліцеї проводяться зустрічі з письменниками та поетами Рівненщини (Євген Шморгун, Степан Бабій, Лідія Гольонко та ін.).

                 Традиційним стало проведення літературно-мистецьких вечорів. Це, зокрема, вечір-реквієм «Голодомор 33-го», усний журнал «Народ вистояв – народ переміг», науково-літературний журнал у пам’ять трагедії на Чорнобильській атомній станції «У казки сиве волосся», літературно-мистецький вечір «Ти живий, Кобзарю».

 

 

 

 

 

 

                 Народознавчий компонент постає одним із головних чинників у моральному вихованні учнів.

                 В цьому допомагають сплановані заходи «Українського народного календаря», які є продовженням школи народознавства. Це, зокрема, улюблені «Українські вечорниці», обрядові дійства «Калитою радіє молодь», «Різдвяні святки», «І на тім рушникові», «Великодні крашанки», а також музично-розважальні вечори «Будьмо знайомі», «Ну-мо, козаки-парубки», «Козацькі забави», «Вчителю мій дорогий», «Новорічне свято», «Студентський Єралаш», «Сила плюс грація» та ін.

 

 

 

 

 

 

                 Дещо видозмінено і організацію та форми проведення виховних годин. Це і традиційні, які проводяться кураторами груп «Символіка нашої держави», «Шкідливі звички», «Духовність – храм душі людської», сторінками «Скорботного календаря української мови» і загальноліцейні: «Грудневі свята українського народу», «От де люде,  наша слава, слава України (про події під Крутами), «На прарідне лоно я вернусь» (Улас Самчук), «Співаєм славу тій події і тепер!» (до Дня Соборності України), «Злочин і кара» та ін.

                 Велику роль у виховній роботі відіграє позаурочна зайнятість учнів. З цією метою впродовж останніх років створена сітка гуртків за інтересами: сучасної хореографії, вокального співу, естрадної пісні, театральна студія; спортивних секцій – волейболу, баскетболу, настільного тенісу, шахів, міні-футболу.

 

Рівненський професійний ліцей
ГОЛОВНА | ПРОФЕСІЇ | ІСТОРІЯ | МАТЕРІАЛНА БАЗА | ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД
© Рівне-2011
 
Hosted by uCoz